Yetkili Servis Hizmetinde Güvenilirlik Müşteri Memnuniyetinin Artmasında Etkili
21.08.2024 - Çarşamba 15:12Kullanıcılar, keşif ve montajda süratli ve inançlı yetkili servis ağı olan markaları tercih ediyor. Bu tercihte yetkili servis takımlarının daima aldıkları eğitimlerle eser özelliklerine hakim olması, uzmanlığı ve yetkinliği tesirli oluyor.
İklimlendirme kesiminde de tüketici memnuniyetini eserin tasarımı, kalitesi ve fiyatı kadar satış sonrası hizmet ve yetkili servis ağı belirliyor. Klima, kombi üzere ısıtma soğutma eserlerinin inançlı bir halde kullanılmaya başlaması için kesinlikle yetkili servisler tarafından kurulması öneriliyor. Yetkili servis hizmeti eserlerin uzun ömürlü ve verimli bir formda çalışmasının yanı sıra garanti kapsamının korunması, yepyeni yedek modül kullanımı, kalite ve güvenilirlik üzere beklentileri karşılamada değerli yer tutuyor.
“İşimiz sizi anlamak” mottosunu kelamda bırakmayan Baymak da Türkiye genelindeki 300’ü aşkın yaygın servis ağı ile tüketici memnuniyetini odağına alıyor. Kaliteli servis hizmetleri sağlayan uzman takımıyla süratli ve yenilikçi tahliller üreten Baymak yetkili servisleri, yerinde müdahale, memleketler arası standartlar, tasarruflu bakım, inançlı tamir ve montajla muteber hizmete ulaşma imkânı sunuyor.
Şirket, yetkili servislerinin yetkinliklerini artırmak için tertipli olarak yeni mesleksel eğitimler gerçekleştiriyor. Ayrıyeten müşterilere, talep ve tekliflerini iletebilmeleri için çoklu bağlantı kanalları sunuluyor. Bu noktada müşteriler, dijital tahlillerden de faydalanabiliyor. Örneğin; davet merkezi temsilcisine bağlanmadan taleplerini ‘sesli yanıt’ üzerinden saniyeler içerisinde iletebilecekleri üzere, ‘self servis’ uygulaması ile kendileri de tamamlayabiliyor. Baymak davet merkezi ise, resmi tatil günleri de dahil 7x24 hizmet veriyor. Öte yandan ‘kullanıcı dostu’ görüntüler, müşterilerine kolay arıza tahlillerinde müdahale etme imkânı da veriyor. Acil müdahale gerektiren durumlarda ise ‘görüntülü destek’ ile kullanıcıların aygıtlara erişimi de sağlanabiliyor.
Taleplere 24 Saat İçinde Karşılık Veriliyor
Müşteri tecrübesi standardını yetkili servis kanalında da yükselttiklerinin altını çizen Baymak Satış ve Pazarlama Yöneticisi Pınar Canlı, mevzuyla ilgili şunları söyledi: “Özellikle klima montajındaki süratimizle ağır talebin olduğu yaz aylarında kullanıcılarımıza ayrıcalıklı bir konfor sunuyoruz. Bu kapsamda ‘De Dietrich Klimalarda 24 saatte montaj’ kampanyamız büyük ilgi gördü. Tüm genel, birinci çalıştırma ve arıza taleplerine 24 saat içerisinde karşılık veriyoruz. Bu hizmet standartlarımız tüm Türkiye için geçerli. Tüm servis araçlarımız ekipman ve yedek kesim manasında son derece donanımlı. Yetkili servislerimizin hepsi, alanında teknik olarak uzman bireylerden oluşuyor. Tüketicilerimizi manaya, dinleme, geri bildirimlerinden haberdar olma ve eksiksiz hizmet sunma amacıyla yapay zekâ teknolojisi kullanıyoruz. Müşteri tecrübesini hızlandırmak ve güzelleştirmek için satış sonrası süreçlerimizi de dijitalleştiriyoruz. Faal olarak kullandığımız davet merkezi altyapımızda yaptığımız iyileştirmeler doğrultusunda bu yıl temmuz sonuna kadar gelen müşteri taleplerimizin yüzde 68’sini sesli karşılık sistemiyle, yüzde 18’ini ise web formları üzerinden aldık.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı