DemirDöküm, dijital randevu sistemini devreye aldı

17.09.2024 - Salı 18:48

DemirDöküm, dijital dönüşüm çalışmaları kapsamında geliştirdiği "Saha Servis İdare Projesi"ni kullanıma sundu. Müşteri tecrübesi ve memnuniyetinde kesimde öncü projeleri hayata geçiren şirket, servis hizmetlerinde yeni bir periyodun kapısını aralıyor. Yeni dijital randevu sistemi ile Türkiye'nin dört bir yanında servis hizmetleri daha kolay ve süratli hale gelecek. DemirDöküm yeni devirde 1 milyon’a varan randevu talebini dijital haritalar üzerinde takip edecek.

İklimlendirme dalının öncü markalarından DemirDöküm, satış sonrası hizmetlerdeki savını artırıyor. Son 5 yılda üretimden satış sonrası hizmetlere kadar tüm süreçlerde dijital dönüşüm çalışmalarına tartı veren DemirDöküm, "Saha Servis İdare Projesi"ni kullanıma sundu. Satış sonrası hizmetlerde yüzde 90'ın üzerinde olan müşteri memnuniyeti oranıyla kesimin referans noktası olan DemirDöküm, yeni periyotta müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam edecek.

RANDEVULAR HARİTALARDA TAKİP EDİLECEK

Hayata geçen yeni dijital sistem sayesinde müşteriler, servis randevularını çok daha kolay bir biçimde alabilecek ve süreçler daha süratli ilerleyecek. Proje kapsamında Türkiye genelinde 250’ye yakın yetkili servis ile 1000 teknikerin iş süreçleri, yeni aygıtlar ve yazılım entegrasyonlarıyla daha verimli hale getirildi. Sistem, günlük ve haftalık randevu planlamalarını harita tabanlı ekranlar üzerinden yaparak iş akış süreçlerinin daha aktif bir halde yönetilmesini sağlıyor

Proje kapsamında; tüm yetkili servisler ve 200 müşteri danışmanına süreç ve uygulama eğitimleri verildi, talep yoğunluk haritası oluşturuldu. Yeni jenerasyon aygıt ve uygulamaların entegre edildiği proje sayesinde müşteri talepleri ve randevuları anlık, günlük, aylık ve yıllık bazda ayrıntılı olarak takip edilebilecek. Yeni kuşak 530 akıllı telefon, aygıt ve tabletin dahil edildiği mobilizasyon projesiyle yetkili servislerin saha operasyonları kusursuzlaştırıldı. Tüm akışın problemsiz olarak işlemesi için gerekli performans takibi 21 kişilik online Servis Operasyon Merkezi (SOM) tarafından yönetilecek. 

“MÜŞTERİLERİMİZİN HAYATLARINI KOLAYLAŞTIRMAYA DEVAM EDECEĞİZ”

Sektördeki liderliğini dijital dönüşüm çalışmalarıyla da pekiştirmeyi hedefleyen DemirDöküm’ün hayata geçirdiği projeyle birlikte yıl sonuna kadar 1 milyona varan randevunun süratli bir biçimde programlanabileceğini belirten CEO Alper Avdel; "En değerli gündemimiz 'müşteri memnuniyeti' ve 'müşteri deneyimi'. Rakamsal amaçlara ulaşmak, günümüz kaidelerinde manasını yitirdi. Orta ve uzun vadede muvaffakiyete ulaşmanın anahtarı müşteri memnuniyetinden geçiyor. Türkiye'nin en esaslı şirketlerinden biri olarak, müşteri memnuniyetindeki muvaffakiyet oranımızı yüzde 90'ın üzerinde gerçekleştirmeye devam ediyoruz. Doruktaki yerimizi korumak için bu alana kıymetli yatırımlar yapmaya devam ediyoruz. Üretim, iş süreçleri ve satış sonrası hizmetlerde odaklandığımız 10'dan fazla dijital dönüşüm projesi ile bölümümüze liderlik etmeyi sürdüreceğiz. Hayata geçirdiğimiz dijital randevu sistemimizle müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini artıracak, onların hayatını kolaylaştırmayı sürdüreceğiz" dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı